Financieel-economisch, wettelijke verplichtingen, éénmalige aangiften
Aangiften: een probleem of een opportuniteit
U wenst een bedrijf op te starten, te wijzigen of stop te zetten. De overheid vereist dat u daarvan aangifte doet. Hoe zorgt u ervoor dat u die verplichting correct nakomt?
Hoe pakt De Muynck & Partners dit aan?
Stap 1. Organiseer uw administratie
De Muynck & Partners zorgt voor een goede organisatie van uw financieel-economische documenten. Daardoor zijn ze snel en up-to-date ter beschikking. Zo helpen wij u bij het invullen van documenten voor uw ondernemings- en btw-nummer, een bouwaanvraag, oprichtingsacte enzovoort.
Stap 2. Zorg voor een correcte aangifte
De Muynck & Partners vult de aangiftes in volgens de door de overheid opgelegde voorschriften. Een grondige kennis van die voorschriften en de meest recente wijzigingen ervan zijn daarom een vereiste.
Stap 3. Benut de aftrekposten
De Muynck & Partners laat geen enkele kans liggen om uw belastingbijdrage te optimaliseren. Er wordt te allen tijde optimaal gebruik gemaakt van de mogelijke en wettelijk toegestane aftrekposten.
Stap 4. Bewaak de vertrouwelijkheid
De voorgeschreven documenten worden ingevuld en veilig verzonden. Uw privacy en een goede ontvangst van uw aangifte zijn daardoor verzekerd.